6 okt

Sitter här och fryser som en liten smurf. Är genomfrusen. Djupfryst skinka. Lagom till jul eller, eh?
Är så sadface över att jag inte lyckades hitta någon varm stickad kofta eller hoodieliknande sak på stan sist.
Känner att jag måste köpa något varmt nu liksom, när vintern är påväg. Denna vinter, denna vinter..
Iofs.. så är detta bara lilla Luleå. Det är ju inte helt otroligt att jag inte hittar något.
Måste hinna med att susa in till staden sedan när jag åker ner till Daniel. Måste besöka min nya favoritbutiksaffärsgrej. Låter asgay att säga så, ursäkta språket, men ah. Den heter i alla fall Shock. Råkade ramla in där när jag och Daniel knatade omkring i el stada nu i somras och.. herre! Finns så grymt mycket mysiga kläder där. Ganska nöjd över att jag hittade något annat än det  vanliga som förföljer mig i alla jävla butiker: Blommor, fjärilar, hjärtan osv.
Stod där och velade och beslutsångestade mig i ett x antal år, innan jag bestämde mig för att köpa ett linne med ett, vad vi först trodde var ett hjärta, ett organhjärta, men som sedan visade sig vara en tiger. Fråga mig inte hur vi kunde se så galet..
Nåväl. Måste dit sen och hitta någon hoodieliknande sak.
Håller bokstavligt talat på att frysa ihjäl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0