7 okt

Ska nog försöka pallra mig iväg till skolan i morgon, eller, sen senare idag, om några timmar. Måste få i mig lite sömn också. Känner att det är ganska nödvändigt.
Linda frågade mig tidigare idag om jag skulle följa med på någon "tjejkväll" på fredag. Typ.. bowla och äta pizza.. men nej, känner inte taggen på det. Det där med ork och grejer.. det hackar ganska mycket på den fronten just nu känner jag.
Ska bara ta det otroligt lugnt denna veckan. Sen nästa vecka så måste jag börja planera och klura lite på vad jag ska ha med mig till Göteborg och London. Åker ju den 25e, sen den 02 nov drar det iväg till London med Familjen Gustafsson. 18 dagar kvar! .. och ja, jag är tjej och ja, det är ju jag, så jag kommer behöva sisådär en två veckor på mig att packa och opacka och glömma lite saker och grejs.
Nej, nu ska jag telefona lite med min herr älskling.

Kommentarer
Postat av: Helen

Bara en stor kram!!

2008-10-07 @ 13:11:30
URL: http://betweennowandthen.blogg.se/
Postat av: Miriam

Kramkalas!

2008-10-07 @ 14:46:09
URL: http://miriamohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0